Måndag

Idag är det måndag och jag sitter hemmma och väntar på att min kärlek ska komma hem från skolan.. Det dumma är att jag inte kan gå ut nu för han kommer nog snart och jag har nyckeln så han kommer inte in om jag inte är här. Men sen tänkte jag gå en sväng till stan å kankse handla lite också :)

Lördag kväll blev de mys med film och dipp :D

Söndag blev det först slapp sen promenix och film :)

Idag ska jag nog kolla på när Pär träna innebandy :)

Som jag trodde har tiden gått jättefort å ja ska åka om bara 2 dagar.. Vilket inte alls känns bra... Vill stanna här för man vet aldrig när vi ses igen.. Kanske inte förrän jul.. :(

Men men fär ta vara på den tiden vi har nu :)

Pär <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0