Lycklig :) <3

Jag är i Norrköping hos min älskling :D 5 veckor sen vi sågs så jag svävar på moln just nu :D <3

Kom hit igår vid halv 4 så vi åt först sen gick vi till hans kompis å sydde :p Sen skulle dom spela innebandy så va där å kolla :) Sen hem å sy klart allt å sen myspys i sängen :) En 90 säng så det är ganske trånkt :p

Idag är han på overallsinvigning, så jag siter här hemma å väntar :p Ska ner på stan en sväng sen å kika lite å sen handla :)

Ikväll blir det skräckfilm tror jag :) Mys <3

Känns som om tiden kommer gå jättefort å det vill jag inte, för vill inte åka hem.. Men ska jobba på torsdag så måste..

Ha en bra lördag, hopps ni är lika lyckliga som jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0