På uppdrag av Korre :)

Har fått ett uppdrag av Korre att skriva ett inlägg :) Vet inte riktigt vad jag ska skriva men..

Sitter nu i skolan å väntar på att lektionen ska sluta så jag får börja nästa å sen komma hem :) Ikväll ska jag träna, det va jätte länge sen så det ska bli kul :) Kul men kallt (ute) Imon blir det först skola, GP ska komma och skriva om oss i turismen, kommer bli kändis :p Sen ska vi på UF-mässan å kolla, ska bli kul, få idéer till nästa år när vi ska starta ett :) Sen på kvällen ska jag hem till Daniel å Maria på förfest å sen ska dom till Stures får se om jag går med dit :) Sen på lördag ska jag först spela match sen ska jag träffa mina barndomskompisar Cecilia å Linda :) Ska bli kul, vi ska göra egen pizza å kolla på melodifestivalen :) Sen sover dom hos oss :) Söndag blir som vanligt med kurs på kvällen :) 

Nu ska jag sluta, vi hörs väl om några veckor eller så, när jag har lust :p  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0