16/2-10

Så skönt att ha lov :) Har tyvärr inte blivit så mkt sömn, för min granne tycker det är jätte roligt å vara ute på morgonen å såga så jag inte kan sova.. Men men får sova lite längre än vanligt iaf :)

Lovet har börjat bra annars :) Har inte gjort så mkt men.. Igår var jag först hos tandläkaren (perfekta tänder :p) å sen åkte jag å dansade :) Kul, förutom att typ 40 min gick åt att bara tjöta om saker som kunde tagit typ 10 min..

Idag blir det också dans :) Eller kanske inte så mkt för det är ingen fridans på tisdagar men ska dit å kolla iaf :)

Imon ska jag å Elin ♥ på bio :) Ska se farsan :)

Just det, jag tävlade ju i lördags, det gick faktiskt jätte bra :) Vi gick direkt till final å kom där sämst 7.a av 26 eller 28 par :) Är jätte nöjd, å det va verkligen jätte roligt :) Även om jag va hur nervös som helst :p


 





Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2010-03-09 @ 22:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0