18 :D

Wiiiie :) 18 år :D

Vet inte riktigt hur det känns, har kanske inte riktigt fattat det än :)

Mina underbar vänner i skolan, tog med mig på laserdome i ondsdags :) Så jävla roligt va det :) Tack så mycket :)

Igår fick jag mina presenter från mamma och Tony :) Fick massa bra saker som man behöver när man ska flytta :) Nu saknas bara lägenhet :p Fast vill inte flytta än så :) Sen va vi även på spa för att fira :) Jätte härligt va det :)

Idag ska farmor och farfar komma hit och fira mig :) Trevligt trevligt :) Får se vad som händer sen ikväll, vissa vill ha med mig ut, man till Gbg å det är typ 20 överallt där så känns ovärt om man inte kommer in..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0