Inställd lektion :/

God morgon alla :)

Var inte i skolan igår för jag mådde inte så bra så därför fick jag inte reda på att min första lektion idag var inställd.. Så jag kämpade upp kl 5 å åkte iväg till skolan för att inte ha lektion.. Jobbigt.. :( Så nu sitter jag på info layout lektionen med resten av klassen (jag skulle ha turism) Det tråkiga nu är att jag får sitta ner i ett hörn å får typ inte prata med Korre å Sandra.. Jobbigt för dom sitter där borta å pratar å skrattar å jag får inte vara med :(  

Efter den här "lektionen" ska vi ha inköp och varuhantering å sen skolfoto :D Hoppas på ett lyckat kort :)

Imorn är det bara en vecka kvar tills jag får träffa min älskling igen ♥ Det ska bli så underbart ♥

Ha en bra dag alla :)

Emil ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0