28 september

Skönt att måndagen avklarad, nu är det snart fredag ♥

Sitter å pluggar inför turism provet som är på fredag..Det är så tråkigt att jag skriver allt i färg så det blir lite roligare att läsa, är konstig jag vet.. Men ska verkligen plugga jätte mycket till detta provet för vill verkligen ha bra betyg i turism, det är ju inom det området jag vill jobba.. :)

Har ju sagt att jag ska lägga upp bilder från i lördags men har ej fått dom av Korre än, dom kommer upp när jag får dom :)

Skoldagen idag var helt okej, gick ganska fort faktiskt.. Men blev lite stressad på lunchen, skulle hinna skriva en naturrapport, som egentligen alla i gruppen skulle skriva men ingen har tagit tag i det så det blev jag som fick skriva den, själv.. Annars har den varit helt okej, hade läxa i eng men han hade glömt det så det blev inget förhör.. Skönt när man har en lärare som inte kommer ihåg saker (händer faktiskt ofta).

Nu ska jag återgå till plugget å plugga lite till innan mamma kommer då blir det middag å idol :) Vet inte vem jag vill ska gå vidare, gillar både Piotr och Calle.. Vi får se :) 




 


Ha en härlig måndags kväll :)

Emil ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0