1 september

Lite dålig uppdatering igen men..

Har haft en ganska bra dag i skolan idag inte allt för jobbig :) Började med matta B som jag faktiskt fattade, stolt :) Sen jätte lång rast så jag å Elin gick ner på stan en sväng, köpte en ring :) sen stressa upp till naturlektionen å precis när vi kommit upp (tredje våningen) skulle vi gå ner igen, vi skulle ut å kolla på löv.. Sen lunch, gott gott :) Efter lunchen hade jag praktisk marknadsföring A, där vi fick börja lära oss teckning, kul men svårt. Sen trodde jag att jag hade slutat men nej dum som jag är har jag lagt till en till kurs där som jag egentligen inte behöver läsa, inköp och varuhantering A men men ganska bra kurs så :) Kom hem vid strax efter halv 6 å det va ju typiskt att träningen började halv 6 så jag inte hann :( Få se om jag hinner på torsdag ist :)



Den ringen fast svart :)



I helgen har jag varit uppe hos Emil ♥ Jätte jätte mysigt. Kom på fredagen direkt efter skolan så då kollade vi bara på film, men jag va så trött så jag somnade :/ Sen på lördagen va vi på trav :) Emils pappa är delägare på en av hästarna. Sen träffade vi hans kompisar å kollade på film :)
Söndag skulle jag egentligen åka hem men det fanns inga biljetter, så fick åka på måndagen ist men det va bara bra för då fick ju mysa med älsklingen en natt till :) ♥ Nu är det jätte jobbigt att vara hemma igen, saknar honom så..

Nu ska jag äta :)

Emil ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0