vaccinerad..

Skönt att ha lov nu, men vaknade ändå idag som om jag skulle upp till skolan.. Men kunde som tur va somna om.. Idag har jag å Elin ♥ varit inne i stan, först kollade vi på mobilen jag vill ha, sen gick vi till donken för Elin va hungrig.. Sen bussen till Ängabo för att få vaccinet, dom tyckte jag skulle ta det innan jag opereras.. Så nu är det gjort. Nu sittar jag å har tråkigt framför datorn å tycker synd om min stackars rygg som gör jätte ont efter cupen igår.. :( Känner min som en gammal tant när jag går :/

Imon ska jag med Elin till tandläkaren sen ska vi på middag hos farmor å farfar :) Tror även jag ska anmäla mig till körskolan imon också :D

På onsdag ska jag nog till Korre på lunch, ska bli trevligt :)

Måste bara skriva att jag hatar den nya facebook, så fruktansvärt dåligt att dom gjort om den, hoppas dom tar tillbaka den gamla snart.


Elin, syster du är bäst ♥






Kommentarer
Postat av: the best!

♥ i'm my heart.

2009-11-02 @ 16:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0