Trött..

Hej alla :) Nu sitter jag på kontoret å väntar på att mammi ska sluta. Vi ska nämligen åka till AMTS efter jobbet :) Kul kul :D Idag har jag å Elin varit inne i stan å köpt ett par jeansleggings till mig, ett par jag har gått sönder så jag köpte ett par nya :) Sen va Elin hos tandläkaren, allt gick bra, förutom när hon skulle försöka förklara hennes sjukdom å vilka mediciner hon äter då blev det lite krångligt.. Efter det åkte vi till farmor å farfar å åt middag där :) Gott gott :) Har även varit å anmält mig till körskolan så nu ska jag komma igång med det :) 

Imon ska jag på lunch hos Korre, så får ta 10.50 bussen.. Ingen sovmorgon här inte :) Men det ska bli trevligt :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0