Snabbt inlägg

Har haft en ganska okej skolvecka, provet gick bra å jag klarade matte B lektionen å fick reda på att vi får flytta naturen till nästa fredag å det är underbart :D Idag slutade vi typ vid 12 för våran lärare kom inte å på nästa lektionen håller vi på med ett arbete så vi fick åka hem :) Jag, Sandra. J å Elin skulle gå på stan, Sandra skulle köpa skor å jag titta på present till mitt hjärta ♥ Men sen när vi kommer till Brunnparken kommer Sandra eller Elin (kommer ej ihåg vem) på att vi ska åka till sista stationen å sen åka tillbaka, det tyckte dom skulle vara jätte kul så vi åkte iväg till Biskop å sen väntade ett tag å sen åkte vi tillbaka igen.. Lite lagom kul tyckte jag men.. :) Dom är lite knäppa så :p Sen iaf hittade vi skor till Sandra (jätte fina) å jag tror jag har hittat min present, inte riktigt som jag tänkt mig men det blir nog bra ändå :) Kan inte säga vad det är för Emil läser ju bloggen så.. Men det kommer fram efter han födelsedag :)

Nu börjar det bli riktigt jobbigt, hoppas veckorna går fort till den 5..

Nu ska jag försöka sova ska upp å träna imorn å sen nästan direkt till mormor å morfar för morfar fyller år, grattis :) God natt :)

Emil ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0