Korre <3

Jag har fått i uppdrag av Korre att skriva ett inlägg om henne :) Så vad ska man skriva om henne.. Hon är en underbar å supersöt tjej. Hon är jätte rolig att vara med å hon finns alltid där för en om man behöver någon. När jag mår dåligt ringer hon alltid för att kolla hur det är med mig :) Ibland kan hon vara lite bitchig ;) men jag gillar henne ändå :) Hon är verkligen en jätte bra vän som jag inte vill vara utan :) Är jätte glad att du hamnade i min klass :)

Tack för att du finns vännen ♥ 

 

Kommentarer
Postat av: Josefine "Korre"

Naww <3 Fint inlägg men bilden var ju inte den bästa! Lite bitchig va jag idag ja kan jag hålla med! =)Love you babe!

2009-10-21 @ 19:30:24
URL: http://missrosdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0