Brandlarm, debatt å loooov

Hade inte alls lust att gå upp idag, va så trött.. Dagen börjar med att tåget va försenast så jag kom lite försent.. Sen turism med världsarvs redovisning.. Skit kul, nooot.. Sen hade vi 2 timmars rast så jag å Elin gick å åt på Lydias :) Vi åt en buffé, skit gott va det men sen blev vi typ bortkörda för han tyckte vi hade suttit där för länge, elakt tycker jag.. Men men vi gick till Missäy ist för Elin skulle kolla på en klänning, dom har verkligen jätte fina kläder där. Jag, Elin å Korre hittade klänningar som vi skulle prova men när vi står i omklädningsrummet börjar ett larm låta å man hör en röst säga att en brand har startat å alla måste ut.. Vi typ springer ut men Sandra som inta har hört fortsätter kolla på kläder :p Tillslut kom vi ut iaf :) Sen hade vi debatt på samhäll.. Det gick bra :) Jag å Korre skulle debattera FÖR (Korre) Miljöpartiet. Det gick bra tills Korre sa vad hon tyckte ;) 

Nu är det loooov å det är så skönt :D Skulle egentligen in till stan å träffa Stellan, Martina, Kalle å DB men dom skulle bara gå ljus å sen Stures å det hade jag inte jätte lust med så det blir idol med familjen ist :D

Imon kommer Cecilia med familj :D Ska bli så kul :) Har saknat dom jätte mkt ♥

Sen på söndag blir det kyckligcup :D  

Har hittat en ny mobil som jag ska köpa en Samsung S5600, love it :)



Nu ska jag ner å äta :) Ha en bra kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0