6 oktober

Har inte haft någon tid att blogga det senaste, som ni kanske märkt.. Hade en helt underbar helg med älsklingen, synd bara att den gick så jävla fort.. Men snart är det lov å då har vi en hel vecka med varandra ♥

Varför jag inte bloggade igår var för att efter skolan skulle jag till gymnasiemässan och stå där för min skola, det va riktigt kul faktiskt, men hade grymt ont i mina fötter när jag kom hem. Jag hade tiden mellan 16 och 20:30 å trodde det inte skulle vara nåt att göra då men det va fullt hos oss hela tiden.. Skulle gärna vilja stå igen men det behövdes inte med folk så..

Nu ska jag plugga praktisk marknadsförning för det är prov på torsdag.. Sen har jag naturprov på måndag som kommer gå at helvete!!! Kommer få sitta hela helgen med det..

Emil ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0