21 oktober

Nu ska jag försöka komma igång med bloggandet igen..

Idag har jag buffertem.. Så egentligen har jag bara en lektion kl 9.50-11.20 men min underbara (nooot) studiehandledare har lagt in utvecklingssamtal idag.. Så efter lektionen ska jag vänta i stan till kl 14.00 för att ha samal i en kvart, känns ovärt.. Sen hem å plugga matte B resten av dan typ.. Ska ha prov på det imon.. 

Nu är det bara några dagar kvar till lovet :) Lovet kommer ju inte blir riktigt som planerat men men jag får väl göra det bästa av det.. Ska träffa en av mina bästa kompisar å hennes familj på lördag sen spela kycklingcupen på söndag :) Ska bli grym kul att spela, älskar inomhus :) Ska även försöka hinna med att dansa :) Tror jag ska gå min första teorikurs på tisdag :) 

Imon är det bara 2 veckor kvar till min operation.. Är inte så nervös för själva operationen utan hur det kommer bli efteråt.. Men det går säkert bra :)

 

Nu slutar jag snart å ska åka ner till stan å träffa Korre å Sandra :) Ha det bra :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0