Seg å ont i fötterna

Andra praktik dagen avklarad :) Har varit upp 4 båda dagarna så är grymt trött nu.. Men det är jätte kul på praktiken. För dom som inte vet är jag på Scandic Rubinen i frukosten :) Jag får t.ex. plocka bort all disk, fylla på om det behövs å ta undan när frukosten stänger. Det är kul men man blir jätte trött i fötterna för man sitter ju inget, när man lämnat disken i köket så går man ut å hämtar mer. Det är ganska svårt för jag måste få med mig allt in på en gång + torka av bordet innan jag går, så måste träna hemma på att bära massa.. Det blir samma tid imon men sen på torsdag få jag nog sova till halv 5 eller nåt :)



Nu ska jag ner å äta, ha det bra :)



Kommentarer
Postat av: du stavar som en kratta!

praktikdagen!!!!!!

:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:PP:P:P:P / the best!!

2009-11-17 @ 20:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0