Mina fötter :(

Hej alla :) Jag vet dålig uppdatering men har inte orkat sitta vid datorn.. Är så trött nä jag kommer hem så. Men det är kul att ni är inne å kollar ändå :) 

Har så ont i mina fötter, känner mig som en tant när jag går. Men nu har jag kört ett par bättre skor som jag ska ha på praktiken, hoppas dom hjälper :)

Praktiken är fortfarande jätte kul :) Trivs verkligen jätte jätte bra :) Fick reda på att jag kommer nog kunna få extra jobb där sen :D

Idag åt jag lunch med Korre och Elin :) Pizza :D Gott gott, men det satt några läskiga killar jämte oss :/ Nästa vecka ska vi försöka få ihop det så att alla kan äta ihop :) 

Ha det så bra :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0