Hemma från operationen

Nu är jag hemma igen, eller har varit hemma ett tag men har inte orkat skriva förrän nu.. Är så himla trött..

Allt har gått jätte bra, men har extremt ont nu, fan va ont det gör.. Å hungrig är jag också får ju inte äta nåt förutom glass å yogurt.. Hoppas på att jag kan börja åta lättare mat imon, det sa dom iaf :)

Kommer inte ihåg så mkt av gårdagen, kommer ihåg att det gick väldigt fort från att jag kom å till att jag fick opereras. Kommer också ihåg halva nersövningen sen är allt borta tills jag vaknar. Å då har jag tydligen vaknat å börjat gråta för jag ville ha tillbaka dom för det gjorde så ont.. Sen resten av dagen är också ganska suddig, sov mest å försökte äta men det va svårt för det gjorde så fruktansvärt ont.. Nu ska det göra ont ett tag men hoppas det läker fort, 5:de dagen ska tydligen vara värst så dit längtar jag inte till.

Lite bilder:
 


Min frukort 5/11



Snyggt va? :p

 
...               



Jag försöker smsa, var dock lite svårt för jag somnade hela tiden..       


          

Kommentarer
Postat av: Elin

Lina gumman <3

Vad skönt att höra att allt har gått såpass bra! Hoppas att du är på bättringsvägen och att vi får se dig på måndag igen!!

Saknar dig <3

2009-11-06 @ 18:11:37
URL: http://starsonhereyelash.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej lina stakas dig hoppas det går bra med halsen

2009-11-11 @ 18:36:13
Postat av: johanna

hej lina hoppas det går bra med halsen:)

2009-11-11 @ 18:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0