Fredag den 13:onde

Även om det är fredag den 13:onde har inget dåligt hänt :) Va inte i skolan idag men åkte in ändå för att lämna en nyckel å träffa mina kompisar :D Mycket trevlig återträff :D Har verkligen saknat dom. ♥ Vi åkte ner till stan å fikade å pratade lite :) Sen åkte jag hem åt lite mat, packade å åkte till pappa, så nu sitter jag här å har precis kollat på Idol med syrran :) Helgen kommer spenderas hemma, för jag får forfarande inte göra något annat.. :/ Men nästa helg då är jag tillbaka, hoppas jag iaf.

Iaf, imon ska jag plugga å det menar jag verkligen, matte å samhäll :) Sen ska pappa jobba natt så då åker jag till mamma på kvällen för dom ska passa Melvin så :) Sen söndag ska jag in å hjälpa till på AMTS :) Jag rekomenderar er verkligen att se AMTS nya musikal Rent, den är grymt bra, som allt annat dom gör :) Biljetter finns att köpa på ticnet och på turistbyrån :) Se den :D 



Ha en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0