Första skoldagen..

Första skoldagen avklarad efter lovet.. Hade inte jätte lust att gå upp idag men.. På både sve å eng fick vi en planering som vi har frågat efter hela terminen å vi får den nu när det är 2 veckor kvar.. Iaf det visade sig att vi ska ha prov i båda ämnerna nästa vecka, bra att man får det nu.. Så nu har jag 4 prov nästa vecka. Kommer dock inte kunna göra alla eftersom jag inte vet hur mkt jag kommer vara i skolan efter operationen.

Det känns skönt att jag bara har typ 3-4 dagar kvar i skolan, vi går ju på praktik v.47-51 å sen är det ju jullov :D

Sitter just nu å tänker på en massa saker samtidigt, skolan, operationen, ny mobil, praktiken.. Å en sak som jag vet att det egentligen inte är någon idé att jag tänker på för det kommer inte att göra saken bättre, men kan inte hjälpa det, det finns i mina tankar hela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0