7 Maj

Hejhej :)

Uppdatering på min arm.. Den gör fortfarande ont som fan :( Men ska till läkaren imon å kolla den, hoppas på att få gipsas om för det sitter jätte kontstigt nu :/ Men men det går väl..

Hade info prov idag, gick sådär han inte klar :/ Det är ganska svårt att bara skriva med en arm..

Blev så jävla sur igår, jobbade hela kvällen med mitt kaffe arbete igår å sparade det å allt men sen när jag skulle skicka det till min mail var det borta! Har letat i hela datorn.. Arbetet skulle vara klart idag men fick göra det till imon, så det är bara att göra om, som tur spå har jag halva arbetet kvar. :) 

Puss :) 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fan va najs att du äntligen har skaffat blogg! Inte lika najs dock att du har skadat armen. Saknar dig på träningarna! puss

2009-05-08 @ 10:06:27
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0