3 Maj

Hej alla!

Kom just hem från sjukhuset efter att ha spenderat natten där :/ Det som har hänt är att min armbåge har gått ur led..
Vi va på byvallen igår å skulle grilla och spela lite fotboll, klantig som jag är så snublade jag på bollen och landar på handen så att armbågen knäcks ur led :/ Såg väldigt äckligt ut för benen satt liksom åt fel håll.. Fick åka ambulans till sjukhuset där dom  röntgade och gipsade armen.. Har aldrig haft så ont i hela mitt liv :/
Nu ska jag ha armen gipsad i 3 veckor å sen gå på sjukgymnastik i några veckor, kommer missa jätte mkt fotboll
:(  Självklart är det vänster armen också så kommer få skriva med höger nu :/ kommer inte gå bra..

Tack till alla som hjälpte mig igår :) Särskilt William :) Tack så jätte mkt :)

Grattis också till pappa som fyller år idag :)

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

LIIIINNAAAA :(:(:(:(:(<333333

2009-05-03 @ 14:42:35
URL: http://starsonheryelash.blogg.se/
Postat av: madeleine

hoppas att det blir bra snart! :) <33

2009-05-03 @ 16:35:52
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0