Sommarlov :D

SOMMARLOV :D Känns jätte bra, men det är tråkigt väder :/ Men det blir nog bättre snart :) Idag var vi i skolan, jag väntade på Sandra på stationen men självklart va hennes tåg försenat så vi kom jätte sent till skolan, när vi kom hade dom andra redan gått till kyrkan :/ Men men vi hittade våran lärare å förklarade allt å fick våra betyg :) Kyrkan va väl inte jätte rolig, men sen efter gick jag, Elin, Korre å Sandrorna till espresso house där Jessica, Linnea, Hannes, Ruben, Anna å Lina satt å fikade :) Sen åkte jag hem. :)    
                                                                                                                                                                    
Ikväll ska jag först dansa, vi ska visa upp på potatisfestivalen, så vi ska träna för det, sen ska jag hem till Martina å sen får jag se vart jag hamnar. :) 


                                                                                                                                                                                                                             
Kom gärna å kolla på dansuppvisningen :) Lördag kl 14:15 på stora scenen på stora torget :D
                                                                                                                      
                                                                                                                                                                                               

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0