24 Juni

Gick upp vid 9 idag, gjorde mig i ordning å åkte in till stan med mamma :) Jag köpte två par byxor :) Sen gjorde vi massa små saker i stan innan vi åkte hem. När vi kom hem började jag småpacka till Öland :) Har panik att jag inte ska få med mig allt, är väldigt duktig på att packa lite för mycket men kan heller inte ta bort nåt :/ Har packat ner nästan allt å hoppas verkligen allt får plats.. Lite dumt att ta med en till väska, har redan två så.. Men men det löser sig nog :)

Nu ska jag snart in till stan igen, denna gången ensam å med moppen, ska träffa Stellan :)

Tränade igår :) Gick bra förutom att armen håller på å knäcka hela tiden, lite läskigt är så himla rädd om den nu så.. Hoppas den är hel å bra tills på fredag :)


                       Jeans leggings :)                                             Lite kortare jeans :)

Ha det bra :) Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0