22 Juni

Slapp dag idag :) Vaknade runt 12, åt frukost å gick ut å solade :) Blev rastlös efter ett tag så jag gick in å kollade på tv.. Åkte upp till farmor å farfar å lämnade ett kort på farfar å mina kusiner :) Satt å pratade med dom en stund sen åkte jag hem å åt :) Nu sitter jag här själv å väntar på att mamma ska komma hem, hon å Elin är å tränar.



På fredag åker jag till Öland :D :D Ska dit på dansvecka :) Ska bli sååå kul :D Ska nån dag nu i vecka testa kläder å bestämma vad jag ska ha med mig :) Vi ska bo på Lundegårds camping i stugor :) 

                                                  
                                                                                                                                                                                                                               


Pusss :)

            
 

Kommentarer
Postat av: Tina;)

fan hoppas ni får det riktigt kul nu =)puss

2009-06-22 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0