20 Juni

Hej alla :)

Vaknade typ för en timme sen å är grymt seg nu.. Igår va jag hemma hos Sofie, helt okej.. Mycket roligt folk. Massa som jag har gått i förskolan med som jag inte träffat på flera år så det var kul :)

Under lovet har jag fram tills nu mest tagit det lugnt, har varit hos läkaren och väntar nu på tid till sahlgrenska där jag ska operera dort mina mandlar.. Ska bli skönt när dom väl borta men är sjukt nervös nu.. Har även varit hos sjukgymnasten, mycket bra förbättring.. Har också börjat träna igen, jobbigt.. Hade jätte träningsverk dagen efter. :) 

I torsdags var Elin å Korre här på middag :) Mycket trevligt :)  

Idag kommer min plastsyster, hennes kille å deras barn hit :D

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0