12 Juni

Hej hej :)

Dagen började med med ett sms från Kalle att han hade klarat sitt körkort :) Grattis :) Var för trött för att svara så jag somnade om. Sen kl halv ett typ ringde Korre, hon brukar ringa när man sover, och undrade om fritidskortet.. :) Sen orkade jag inte sova mer så jag gick upp åt frukost å började städa lite, nu ska jag snart duscha å sen packa å åka till pappa :)

Igår dansade jag som sagt :) Det va grymt kul å jag tror uppvisningen kommer bli jätte bra :D Sen skulle jag åka till Martina men dom var redan påväg ner till stan så jag gick å mötte dom vid maxi :) Sen gick vi tll donken och träffade Niklas, Rasmus, Daniel och Mattias å massa folk :) Efter donken gick vi runt i stan i pissregnet.. F***n va kallt det va, efter ett tag hamnade vi på Lendahls skolan, jag å Rasmus gick å satte oss i Niklas bil för det va så kallt sen kom även Niklas å Martina dit :) Vid ett tiden åkte vi hem igen :)

Idag ska jag som sagt till pappa å dit kommer nog också Niklas, Martina å Rasmus vi ska kolla på film i våran stuga :)

Ha det bra :) Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, men du måste gå upp när jag går upp ;)

2009-06-14 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0