7 Juli :)

Hej alla :) Va ett tag sen nu :) Hade inte ork eller lust att skriva när jag kom hem från Öland :/

Öland va super kul :) Massa dans å massa fest, hände lite mkt dåliga saker men.. Vi skulle vara där tills på lördagen egentligen men efter alla dåliga saker åkte jag å 3 till hem på fredagen :) Annars väldigt lyckat :) En av de bästa sakerna va att jag träffade en helt underbar kille :) Det jobbiga är att han bor i Sundsvall å det ligger typ 72 mil från mig :/ Men men vi ska försöka träffas så otfa som möjligt :) Han kommer faktiskt hit på lördag å sen åker jag med honom hem igen på tisdag :D Ska bli jätte kul å få träffa honom igen, saknar honom ♥ 

Imon ska jag på bio men min barndomskompis Cecilia :D Vi ska se The Proposal :) Sak bli kulkul, har inte träffat henne på länge :)                                           


                      



Sen på fredag ska jag till Korre å grilla :D Ska bli jätte kul det med för har inte träffat dom på ett tag för jag har varit borta så mkt :/

Ha det så bra :) Pussss

Kommentarer
Postat av: Emil

saknar dig med <3 kan inte vänta :)

2009-07-07 @ 23:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0