<3

Nu har jag precis packat å väntar på att maten ska bli klar :) Sen åker jag å Emil ♥ till mamma å sover där inatt :) Imon ska vi upp typ halv 10 sen går tåget 11.07 :) Vi får åka i första klass för det va billigare än andra klass :) Ska bli jätte kul att komma upp till Sundsvall å se hur det är där :)

Har haft en underbar helg med Emil ♥ När han kom hit på fredagen sov vi lite först sen åkte vi till Göteborg å grillade hos Korre :) Sen på lördagen va Frida å Emma här å kollade på film :) Söndagen va en riktig slappdag, kollade på film å åt pizza :)

Emil du är underbar ♥

Ha det så bra, skriver nog nåt när jag är i Sundsvall :) Pussss

Kommentarer
Postat av: SYSTER!!!!

Du är tjock och äter pizza vaje dag. :P

glöm ej, du var min privat taxi med. :P:P <3

2009-07-13 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0