3 augusti

Hej alla det va ett tag sen nu :/ Har inte haft ork eller lust att skriva nåt så, men nu har Emil sagt till mig att jag ska skriva så :p

Det har hänt en del sen sist, skrev sist i onsdags.. Så jag gå snabbt igenom vad som hänt mer :)

Torsdag: Åkte vi till Emil mormors stuga å va där till fredan, mysigt :)

Fredag: Åkte jag hem :( Fick skjuts av hans mormor till tåget å där väntade ett jobbigt hejdå till min älskling :/ Riktigt jobbigt.. Sen åkte jag tåg i ca 9 och en halv timme.. Väl hemma packade jag upp å gick å la mig ganska tidigt..

Lördag: Upp ca halv 9 å iväg till träningen kl 10, kul att få träna igen :) Efter träningen åt vi i laget pizza, gottgott sen åkte alla å spelade fotbollsgolt, fast jag åkte inte med för vi var bortbjudna på kvällen så jag skulle inte hinna hem.. Åkte ist hem å duschade å gjorde mig iordning. På kvällen va vi hos min plastsyster å hennes familj, mkt trevligt :D

Söndag: Gick jag upp vid 10 å tänkte åka in till Stellan vid 12 egentligen men det blev inte förren vid 1.. Han har åkt till lumpen nu så jag va där å sa hejdå å så :/ Ha det så jätte bra Stellan :) Sen när jag kom hem va mormor å morfar där, trevligt :) Sen vid kvart i 4 va det samling för vi skulle spela träningsmatch mot kabel åttio :) Fick stå andra halvlek :D Vi vann med 6-0 :)

Idag måndag: Har jag sovit ut å slappat ett tag sen åkte jag till Allum men hittade iget :/ Åkte in till stan å hjälpte mamma att handla också :) Nu sitter jag å pratar med älsklingen på msn :) Saknar honom så himla mkt ♥

Emil ♥

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Emil

saknar dig så grymmmmmt mkt <3<3<3<3<3<3

2009-08-03 @ 22:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0